dugmeninannesiii Kızlar 37+6 yım 37. Haftaya girdiğimden beri yüzümde lekeler olmaya başladı. Beyaz tenliyimdir böyle sanki yüzüm karardı 🥺 bu haftadan sonra olurmuki ya. Bende sevinmiştim yüzümde bişi olmadı diye ☹️
mukaddesmasal dugmeninannesiii benim ilk gebelikte oldu geçti şimdi gene olmuş güneş lekeleri gibi geçer doğumdan sonra dert etme