zehranurr Minik_kalplim_ önceden postane dışında alınmıyordu ama şu an belki yasaklar olduğu için farklı bir yolu olabilir
Serpil0612 Minik_kalplim_ herhangi bir bankaya ait hesabın varsa mobil bankacılık üzerinden giriş yapabiliyorsun
Minnosunannesiii Minik_kalplim_ eğer daha önce bir Ke zolmuş alabiliyorsan tekrar alabiliyorsun bence çünkü ben unutunca şifreyi hep değiştiriyorum tekrardan
Siibeell Minik_kalplim_ ptt gitmeden alınıyor, herhangi bir mobil bankacılık kullanıyosanız ordan alabiliyosunuz
[silindi] Minik_kalplim_ e devlet ptt sifre al diyo canim sifreyi gelip size veriyolar ptt gorevlileri
1_minik [silindi] valla yeni uygulama mı ben şimdi duydum hatta kayın babam pandemi de gidip almıştı…eğer böyle uygulama varsa kayınvalide me söylerim o da alır..