Margaret Benim çok yara olduğu için silikonla emzirdim birkaç gün. Öyle yara olmuştu ki ağlıyodum acıısndan. Bide aynı gece ilaç alerjisi yüzünden ölümden döndüm resmen. Hepsi bir arada olunca korkudan silikonu bırakamadım. Onunla emmeye alıştı 5 5 ay emzirdim. Sonrasında işe başladım vs bıraktı zaten memeyi. Şimdi ikinciye doğumdan önce krem kullanmaya başlıycam aynı şeyi yaşamamak için. Tavsiyem şu silikonla emzirme. Sağlıklı bi emme olmuyor ve erken bırakılabiliyo malesef🤷🏻♀️