teacher77 Arkadaşlar 39+5 im, bebek sanki kafasıyla oyuyor alt tarafı öyle kasık ağrım var. Bu sancı değil sanırım ama akşam sekizden beri böyle. Belimde ağrıyor bazen. Sırayla böyle ağrılar var. Sizce neden