Aselminamm 22 haftalık hamileyim belim aşırı derece agriyor arada ağrırdı hafif ama bu kadar şiddetli degil sizce neden bu kadar fazla :( ağlıyorum ağrısından vallahi :(
Ceren35 Aselminamm valla doktor normal diyecek benimde oluyordu normal dedi simdi 29 dayim Iki haftadir kalca kemigim kirik gibi topallatiyor resmen ama normal diyor
Ladess Bende en başından beri hep bel ağrısı çektim şuan 25.hafta .20lerde gerçmişti bacak ağrısıyla geri geldi magnezyum kalsıyum değerlerim gayet iyi ,dr kanama olmadıkca sıkıntı yok dedi bana ,