Kızlar merhaba yeniyim aranızda
Benim2.gebeliğim ilk gebeliğimde hep kustum su içsem kusardım doguma kadar böyle sürdü suan yeniden hamileyim kusmam yok ama bulantım çok kokuya yemeğe bir şeye dokununca ya az önce saçımı taradım toplamak için elime saç geldi diye öğürdüm 2dk saçımı doya doya açamıyorum bile yerde saç göreyim cıkdırıyorum ya bulantı geçmeyecek mi ilaç kullanıyorum ama yok bari su saç dökülmemi önlesem durduk yere elimi saçıma dokunduruyorum tonlarca şaş nasıl yapabilirim vitamin mi eksik alıyorum