Bana da bebeğin eşi aşağıda dedi doktor 25. Ci haftaya giriyoruz ama belki yukarı çıkar dedi şunu yapma bunu yapma dikkat et demedi bende internette ki yorumları okudum ve çok moralim bozuldu açıkçası çok kötü şeyler yazıyor riskli o bu Bi dünya şey yazmışlar korktum inşallah doğuma kadar çıkar yukarı 🙁