Anneeoluyorumm ben de 31.haftaya girdim, geçen hafta hastane çantamı hazırladım bebeğim için 20li takım, bebek bezi, koydum. Kendim için de bir pijama takımı 2 elbise, 1 sabahlık, çorap, gümüş göğüs kapağı, depend koydum yeterli mi bilmiyorum Ma tecrübeli annelerden de yorumları bekleyeli bakalım