minnoshan çatı muayesinde normal doğum yapabilirsiniz derlerse eğer devleti düşünüyorum. Bilmiyorum ama normal doğum yapacaksam özele tonlarca para vermeye gerek varmı diye düşünüyorum. Özelde normal doğum yapan arkadaşlarım diyoki ; zaten doğumu sen yapıyorsun sadece bebeğin çıkış anında yardımları oluyor birdaha olsa devlette yapardım diyorlar. Kafam çok karıştı 🙄