Ozgeklc44 Bizle aynı olan annişler nasıl gidiyor benim belimde çok Ağrı var hangi tarafıma yatsam geçmiyor ya 😒
Sakaryali54 15+4 bnm de arada oluyo rahim buyuyomus hatta kasik agrimda oluyo.geciyo ama.bnde bulanti kusma ve koku hassasiyeti var.ne zaman gecer Blmem.istahimda yok