Merhaba arkadaşlar biz 15+4 haftalığız ikili tarama testini yaptirmadim gecen hafta kontrole gitiğimde doktorum ultrasondan ense kalinligina felan bakti bi sorun olmadiğını söyledi. Ama bizim üçlü tarama testi yaptırma zamanımız geliyo yaptirıp yaptirmamak arasinda kararsızım bide biraz bilgisizim üçlü tarama testinde ne gibi tetkikler yapiliyo yaptiran annelerimiz ve yaptirmayan annelerimiz bilgi verebilirmi yaptirsam mi yaptirmasami cevremdekilerin cogu yaptir cogu da yaptirma diyo ikili testi yaptirmadim üclü tarama testini yaptir diyolar kafa karisikligımı gidermek istiyorum bilgili annelerimiz bana yardimcı olabilir mı 🤔🤔