rjbngnsky49 Kizlar 35 haftalık hamileyim 19 gün sonra doğum var.2.oglum gelecek ins.ne varki daha isim yok ortada.aklimda tek bir seçenek var ama ona da daha karar veremedik.degisik isim olsun istiyorum.ali ahmet mehmet ege efe yiğit rüzgar felan olsun istemiyorum. Aklımdaki isim DARA hükümdar kumandan demekmiş. Dara ayrica mardinde yeraltından çıkan bi yeralti sehrinin adi.vardir bileniniz mutlaka dara andık şehri diye geçer.biz eşimle mardinde tanışıp evlenmiştik.ikimizde gerçekten çok ayri yerlerdeniz.hem anlam güzelliğinden hem de mardinden bi iz koymuş oluruz diye düşündüm.belki biraz işin romantik ve duygusal tarafından bakıyorum ama inanın içime sinen baska hic isim yok.yani isim cok ama gönülsüz koymak istemiyorum. 19 gün kaldı ve artik bi an once karar vermemiz lazım.siz ne diyorsunuz.bu arada bu zamana kadar bir kişide tek duydum bu ismi.o da erkek.
yelizyeliz rjbngnsky49 siz bilirsiniz tabi ama fikir istediğiniz için söylüyorum… Anlamı olabilir ama bence kulağa hoş gelmiyor. Tartıda kabın darası alınır ya aklıma okurken ilk o geldi. Aslında sizin yaşadığınız ve tanıştığınız anlamı olarak güzel ama ileriki hayatında çocuğun sıkıntı olur gibi
Ozge20ulu rjbngnsky49 biraz dalga geçilecek bı isim gibi😔 anlamı çok güzelmiş ama tabiyki siz bilirsiniz Ben soy adiylada uyumunada dikkat ediyorum 🥰
Dryadeniz rjbngnsky49 fikir sordugunuz icin soyluyorum bence guzel degil. Birisinde duysam baska bise bulamadlrmi derdim 🙈
rjbngnsky49 mavi_kus o da sürekli cümle icinde kullanmaya çalışıyor hem dilim hem kulağım alışsın diye.daha net bisey demedi o da.
rjbngnsky49 yelizyeliz ya bu tür şeylere baktığımızda hemen hemen her işime bi lakap bi anlam yükleriz.gunes vardi Aklimda kiz ismi diye diye soğuttular.gunes benim bekarlık söylemim.cok istemiştim bi kızım olsaydi mutlaka gunes koyardım.aren vardi mesela ona da yaren derler dediler.gece dedim gunduz derler dediler.anka dedim kuş derler yani herseye bizim milletimizin bi yakıştırması bi yapistirmasi oluyor mutlaka
yelizyeliz ogrencianne çocuk her tanıştığı insana isminin hikayesini anlatmaya kalkarsa ohhoo yandı valla🤣
yelizyeliz rjbngnsky49 tabi haklısınız ben sadece aklıma geleni söyledim. Siz beğendiyseniz sorun yok zaten🙂
Yenihesap Kardeşimin sınıfına folklor eğitmenliği yaptığımda o sınıfta en çok dikkatimi çeken ve en çok beğendiğim isimdi, bebeğim kız olduğu icin hiç düşünmedim ama çok güZel bir isim bence kesinlikle vazgeçme 🥰
yelizyeliz Yenihesap tdk’da dahil bütün kaynaklarda okunuşu ve anlamı bu şekilde. Ben hiç dağra diyen duymadım çevremden🤣
Yenihesap yelizyeliz annesi bile dağra diyordu düz dara olarak değil yani a’nın üstünde şapkası yok ben seninle atışmak icin söylemedim belki o şekilde okursan kulağına hoş gelir diye söyledim yanlış anladın 😂
yelizyeliz Yenihesap yok yanlış anlamadım atışmadımda kız gülmüşüm bide sonuna. Ben tartı anlamındaki darayı kast ediyosun sandım. İsim olarak mı Dağra diye okunuyomuş🤣 yani çemkirmedim yaa aşkolsun emoji koymasam neyse…😔
Yenihesap yelizyeliz ayyy valla burda herkes birbiriyle atışıp kaos sevdiği için bi temkinli yaklaşıyorum😅
rjbngnsky49 😞😞valla artik en sonunda nüfus memuruna birakacaz herhalde bu gidişle.abi içinden ne geliyorsa onu yaz deriz😂😂😁😁😁