Kızlar merhaba 31 haftalık hamileyim karnım çok şiş patlıycak gibi hissediyorum sürekli kendimi neden acaba sizde böyle misiniz ve kasıklarımda da sürekli baskı var maaynelerimde bi sorun yok ama ben kendimi çok şişmiş hissediyorum karnımın içi acıyor artık