Ben de 36+5′im aynı dertten muzdaribim kasıklarımın en alt kısmında spor yapmışım gibi bir ağrı var sürekli ve ani bıçak saplanmasi gibi sancılar neyse ki bir iki saniye sürüyor sadece. Sanırım vakit yaklaştığı için böyle oluyor iyice aşağı indi artık bebişlerimiz