Fyzpyrz elif0690 yok canim özel birsey yapmadim.zaten gelisimi 3 hafta önden gidiyor.sanirim biraz genetik yapiyla alakali.doktorun bebeginin saglikli oldugunu soyluyorsa moralini bozacak bir durum yok. insallah sağ sağlim aliriz kucağimiza miniklerimizi 😊
Hatice3 YaseminTolan canım merhaba doktorun bebeğin kilosu iyimi dedi benimde 30 haftalık 1457 kg zayıf doğacak diyor onun için sordum
Hatice3 YaseminTolan aynen banada öyle diyorda 3 kilo bari olsun diyorum bende hayırlısıyla gelsinler inş
Aysecan erkekannesiii 29+5 te 1910 gr dı 8 kg aldım 🤦🏻♀️Yarın kontrol var baklım kac kg aldı oglusum🤗
mervec 29+6 günlük bugün doktorum 1.540 kg dedi boyunu söylemedi bende 72.5 ile hamile kaldım şimdi 84 kıloyum 11 aylık evliyim 4. Ayda hamile kaldım 4 ayda 10 kg alıp hamile kaldım şimdi fe 12.5 kg aldim toplamda 22 kg alınca vücudum çok tuhaf oldu nolcaknbu kilolar bilmiyorum inşallah verebilirim 😁😁😁
Kekmez 30 haftanın altındaki arkadaşlar sizler bu muhabbetten çıkın gidin bence daha çok erken sizler için boşu boşuna buradaki kiloları okuyup moraliniz bozulmasın çoğu atıyor tutuyor zaten doğum yaptıktan sonrada yazıyorlar doktor 4500 dedi 3 kilo doğduuuuu 😂😂😂😂 bende gülüyorum tabiki ultrason sonuçları her zaman doğru değil