ayseyilmazzzz6161 Gebelik şekeri hakkında bilgisi olan güzel anneler, bebekte olan belirtiler nelerdir aydınlatabilir misiniz😊
Taze_gebe ayseyilmazzzz6161 spefisik belirtileri var mıdır bilmiyorum genelde işte kilo alımı vs derler ama şunu söyliyim çok az kilo aldım ama şeker çıktı genelde ailede varsa doktor testi istiyor çıkacak diye kanun yok ama ihtimali artırıyor ailemde vardı benim mesela
Yaagmurr ayseyilmazzzz6161 canım hiçbir belirtim yoktu yükleme yapmadan önce ama gebelik şekerim çıktı maalesef sonra diyete başladım hemen normale düştü oğlumuda sağ salim doğurdum çok şükür
ayseyilmazzzz6161 Taze_gebe canım ben şeker yüklemesi yaptırmadım. Ama yine de merak ediyorum bebekte ne gibi belirtiler oluyor acaba diye 😊 bazıları diyor bebeğin kilosu haftasına göre fazla oluyor falan merak ettim acıkcası
Taze_gebe ayseyilmazzzz6161 bana yükleme yaptırmadan önce detaylıda bakan prof ilerde suyun fazla olabilir vs demişti öncesinde de doktorum bu bebiş biraz iri vs diyordu sonra şeker çıktı… şeker diyetle düzeldi su fazla oldu… diyetle su artmadı şimdi..
Yaagmurr ayseyilmazzzz6161 bebekte de bi belirti yoktu canım haftasına göre 1 hafta öndeydi sadece oda yüklemeden öncede öyleydi yani