2minikannesi Elifidil ben 26.haftamdayim dün oldum kapanmaya hastane ve sağlık ocakları dahil değil bu yüzden ihmal etmeyin yarın gidin bazı tahlil aşı vs için zaman kısıtlı malesef
Alyasibel Elifidil 22.24 hafta arası yapılıyor ve yarın tetenoz aşısı için gidicem sağlık ocağına 23 haftalığım
Sed22-09 Elifidil sıkıntı yok canım ben 2.sini 30. Haftamda oldum kendi doktoruma sordum sıkıntı olurmu diye hayır olmaz yaptırabilirsin dedi sende kendi doktoruna sor bi için rahat etsin ve ayrıca sağlık ocakları eczaneler hep açık istediğin zaman git yaptır
thepurple Minikturtageliyor sizin verdiğiniz yönlendirme de bana yanlış bildiğimi yazdım ben burda😂 aşı kartınız var mı bilmiyorum ama t2nin t1den bir ay sonra olacağı hatta t3ün de t2den 6 ay sonra yapılacağı yazıyor bu da doğumdan 3 ay sonra olmuş oluyor.
Minikturtageliyor thepurple ben yönelendirmedim, kesin bilgi konuşmadım sizin gibi 😂 bakın bir üste ki yoruma 32. Haftaya kadar yolu varmış siz öyle bir konuşmuşsunuz ki 🤦🏻♀️
dlrertn Elifidil benin doktorum tek doz karma aşı önerdi(adacel-150 TL ücreti var benim gittiğim hastanede ) 26_34.haftalar arası yapılabiliyormuş. 31.haftamdayım bugün yaptıracağım
Busra333 Ya ben geçen hafta oldum 18. Hafta da aşı sonrası fenalaştım tansiyonum 9-5 oldu serum taktılar 1 hafta kolumun agrısı geçmedi normal mi sizce :()