Havva01 Smyyzynp mide yanması için gaviscon kullanmıyor musun canım ben kullanıyorum çok faydasını görüyorum kasıklarda ağrı rahme baskı bende de var ama bel agrım yok pek düzenli bel ağrısı ve sancın varsa takip et doğum belirtiside olabilir belki 🦋🤷🏻♀️😇
Smyyzynp Havva01 yok kullanmıyorum . Ya ara ara bel ağrısı var ama bebek toplaniyo karnımın altı ve rahme baskı oluyo düzenli değil ama
Havva01 Sena-cylan Hımm hadi hayırlısı bakalım canım aynı gidiyoruz bakalım nasıl sonuçlanacak 🤷🏻♀️😇🦋
Havva01 Ayfs Valla normal doğum sancısı belden ve kasıklardan giriyormuş ve duramaz hale geliyormuşsun dayanamaz olunca gerçek doğum sancısı demekmis üstüne bide suyun gelirse koştur koştur hastahaneye 🤭😂🙊
Tklc Havva01 salı son kontrolümüz var canım zaten duruma göre inşallah bir dahakine bebişi mizi alacağız kucağımıza. Rabbim hepimize sağ salim doğum yapmayı nasip etsin 🤲🏻
Eczmery123 Havva01 aynı haftadayız. Benim kızımın da gelmeye niyeti yok. Bugün gaz problemi ve hemoroid ile uğraşıyorum ne yazık ki. Sancı hiç yok. Yalancı sancı bile yok
Havva01 Eczmery123 hemoroid başlangıcı bendede var sanırım hafif ağrı oluyor cok oturduğum zaman ama doktora birşey danışmadım düzelir diye 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Eczmery123 Havva01 evet ben de doktora sormadım, eczaneden krem alıp kullandım düzenli ama doğumda problem olur diye korkuyorum. Çömelirken filan ağrım oluyor çünkü
Sena-cylan Benimde var maalesef 😟 ilk doğumumda dikişten çok hemoroid canımı yakmıştı ne oturabildim ne yürüyebildim şu anda ara ara ağrı yapıyor ama yapacak birşey yok şu durumda 😩