mom6565 Hastanede kaldığım zaman yanımdaki bayanında ilk bebeğiydi ve iriymiş doktorlar çatında dar normal doğumda çok zorlanırsın deyip sana bırakıyoruz demişler oda sezeryana alın beni o zaman sezeryan olmak istiyorum demiş ve sezeryana almışlar yani o tarz durumlarda riske atamazlar cnm merak etme bu durumda olan gebelere bunu sunuyorlarmış zaten sende gerekirse konuşursun doktorlarınla ona gçre karar verirsiniz hakkında hayırlısı olsun