Busenr Arkadaşlar beni yaklaşık 4 aydır sıtma tutuyor fakat ğek çnemsemedim şimdi 6 haftalık hamileyim sıtmam dün yine oldu gece uykudayken oluyor her akşam olmuyor ama. Böle bi rahatsızlığı olan var mı acaba?
kucuktosbik27 Busenr kan tahlili yaptırdın mı canım kan değerlerinde düşüklük varsa olabilir ama doktora danışmanda fayda var
Busenr kucuktosbik27 yaptırdım ama sorun çıkmamıştı 22 sinde randevum var o zaman doktora söyleyeceğim bakalm hayırlısı 😊
kucuktosbik27 Busenr enfeksiyon varsa yapabilir ama 4 ayda çok uzun bir süre sen ihmal etme genede. Gebeliğin ilk aylarında banada sürekli bi üşüme geliyodu titriyodum sonra sıcak basmaya başladı gerçi😅