Hlydrkk zaten dişciler hemen tedavi yapmıyor canım kadın doğum doktorundan imzalı kağıt almalısın her türlü işlem uygulanır diye dişciler ancak öyle kabul ediyor benim doktorumda sıkıntı yok yaptırabilirsin demişti kağıda imza atmıştı dişçiye götürdüm yaptılar çok şükür bir zararı olmadı