Atesmom Arkadaşlar doktorum sürekli sezeryana yönlendirdiği için aşırı sinirliyim 37+5 im ve yarın başka bir doktora randevu aldım son dakika doktor değiştirmem ne kadar doğru bilmiyorum
Taze_gebe Atesmom bazen zorunluluktan da oluyor doktorum tam 37haftam civarı ayrılacak hastaneden ztn doğum pahalı daha pahalı hastaneye geçiyor peşinden de gidemem😂 kaldım öyle hastanemi aynı tutup diğer doktorlardan birine geçicem🥴
Taze_gebe Atesmom şu an tabi o çatı vs aşamaları olmadı bebek de tam kilosunda çok iri veya zayıf değil diyor ben de hep normali denemek istediğimi belirtiyorum yani muayeneden sonra normale uygunsun derse denemek istiyorum ama bebek tombiş veya bende darlık var ise zorlamayacağım🤷♀️
baby_mama Sezaryen sebebi nedir, bence başka doktorlara da danışın, onlar da sezaryen derlerse kendi doktorunuz bırakmayın bence.