Arkadaşlar anlamlandıramadığım bir kasılma hissi var, 4 saatlik yolculuk yaptım başında başladı bu saate kadar ara ara yokluyor. Daha 4 haftalığız bu zamanda böyle bir şey normal mi? Yaşayan var mı hiç? Kasılma olduğunu anlıyorum, hamilelik geçirdim ama onda ileriki haftalarda olurdu hiç bu kadar küçük haftada hissetmemiştim