Vildan_nn Ben hiç sezaryen istemedim, çokta hareketli bir hamileydim 35. Haftama kadar çalıştım sabahtan akşama ayakta hep yürüdüm ettim hiçbiriyle alakası yok Yani bebek nasıl geleceğini kendi belirliyor 39+0 a kadar bekledik doktorum artık dönmez boşa beklemeyelim dedi istemeye istemeye sezaryen oldum ama şuan ikinci hamile kalsam gene sezaryen olurum sanırım cok rahat geçirdim. Korkulacak bir şey yok 🙏🏻💕