Esinim Merhaba anne ler ferrum fort kansızlık ilacını kullan varmı arasınızda yan etkileri var mı bide iştah acıyor mu?
ceylan_oztrk Esinim Ben kullanıyorum kabızlık yapıyor maalesef çok kötü ldoktora sorup birakmayi düşünüyorum
Serpil-3 Esinim ben kullanıyorum ilk aylardan beri hamile değilken kabızlık yapardı ama şimdi yapmadı yani kan ilacına bağlı bi kabızlık yaşamadım eğer olursada dr söyle ilaç yazıyor iştah açarmı bilmem benimki hep açıktı çünkü