Ipekeski Merhabaa 30.haftaya gelmiş olduk kızımla sizler kaçıncı haftanizdasiniz hanımlar nasıl geçiyor hamilelik bu dönemde:) 😊
luckymother Ipekeski benimde 29+4 oldu bugün kızım 2 gündür kasılmalarım vardı doktor pruloton iğne verdi bugün biraz keyifsiz sanki az hareket ediyor gibi
MihrbnGrbz3 Ipekeski 30+4 deyim Oğluşumla ☺️ sırt ağrım var canım bide nefes alırken bazen zorlanıyorum çabuk yoruluyorum İnşallah son haftalarım çabuk geçer😊
727900 Bende 30 haftaya girdim bebek bu haftada çok hareketli ara ara rahimde ağrılarım oluyor sanki bebek çıkacakmış gibi acaba sizede oluyor mu
Mesutnur15 23+3 suan iyiyim ama 30 haftam demek agirlastigim kalkarken destek alacagim hatta uyku düzensizliği yasacagim haftalar demek 🤷🏻♀️😅 ikinci geneligim
Scl123qm 30 oldk bizde şükür ama hareketleri azaldı sanki elimi karnıma koyarsam ya da dikkatli şekilde karnımı izlersem gozlemleyebiliyorum
miniginannesi9 luckymother merhaba bende 29+4 um.doktora gittim bugün ve iki gündür sancılarım olduğunu söyledim, nts ye yollar diye düşündüm ama yollamadi, bişi olmaz dedi hafta kuuck dedi. Sizin sancılarınız çok muydu, gün içinde kaç kez oluyor
luckymother miniginannesi9 gün içinde 4 5 kez oluyor ama çok sancılı değil 20 sn falan sert kalıyor sonra geçiyor canım bu haftalarda normalmiş
miniginannesi9 luckymother ya erken doğum olmasından korkuyorum, size neye göre iğne verdiler, bana da verebilirdi demek ki vermedi
Aysenur_20 Ipekeski 34 deyız kıpır kıpır maşallah hele gece yattığımda galiba doğduğunda gececi olucaz ☺️🥲
aycanasel Ipekeski 29+1 olduk bizde kızımla 💛 hiç uyuyamiyorum geceleri öyle sırtım belim ağrıyor ki bütün gece nöbetteyim adeta sizde de oluyor mu ?
Nimet-efebspnr38 Ipekeski Bende 30+2 deyım hareketleri azaldı gbi bide nefes darlığı var bende şuan hastaneden yazıyorum iğne vurdular cger geliştirici sanırım 35. Haftada alacaklar benm boule gecıyor mqlsf :/