Omerasaf canm ilk gebelikte bende çıkarıyodum hep içemiyodum ama doktorum şurup şeklinde verdi oda fayda vermedi en son direk damardan serum şeklinde takviye yapılmıştı. Bence ihmal etme canm kan önemli özellikle bebek büyüdükçe annenin kanını baya azaltıyo. Şuanki gebeliğimde içebiliyorum çok şükür kan değerlerimde iyi. 20 haftamız bitti bizimde bu arada