Zelihaoncl Kızlar ya ben bilmiyorumdum tetenoz vurulmak lazımmış 19.haftaya girdim 1 hafta sonraya aldım randevu saglık ocagından en gec 20.haftaya kadar yazıyor birsey olmaz degıl mı 20. Haftada yaptırsam
Ayla2 B3n bugün oldum 19+4 ebemiz 19 20 haftalar da yapilir dedi ilk bas ağrı yoktu ama biraz ağrısı başladı buz falan koydum
FatoRamo Zelihaoncl olmaz canım bende sağlık ocağı unutu arayacam seni dedi aramdı bende 19 haftaliken gitttim ilk dozumu oldum ikinci dozum mayısın 24 de
Mamacitaa5 Zelihaoncl bende 21.haftamda ilk dozu oldum geç kalmadın korkma 🤗 bende öyle düşünmüştüm 😇