Nkaplan ben herşeyimi 30.haftada hazırladım şuan sadece bebek odası halısı ve bebek arabası eksik kaldı 😋 kızımın kıyafetlerini yıkadım fermuarli bir hurca koydum dolap içi hala kokuyor gibi geliyor 😂 kapıları açık bekliyor bugün tekrar sileceğim koku gittiyse yerlestiricem
küçük boy valiz aldım ben şok tan 85 tl ye hastane çantası yaptım hemde kullanabileceğiniz birşey sonrasında da o mom bag midir ne yazan çantalar pahalı geldi açıkçası ve kullanışlı da değil. hastane cantasina bebek bezi, 1 tane 10lu hastane çıkışı 2 tane şapkalı takım zıbın ağız silme mendili 3 tane bebeğe çorap koydum pişik kremini koydum bebek bakım örtüsü koydum islak mendil
kendime gecelik pijama takımı depend emzirme sütyeni bi tane hamile kulodu terlik 3 tane çorap koydum
emzik sevmiyorum almayacağım bi kaç eksigim var işte göğüs pedi biberon gibi onlara da bugün bakacağım 🌸