Merhaba Haziran’da doğum yapacak anneler, nasılsınız? Her şey yolunda mı ? Çantalar hazır mı? Ben 33+3 oldum daha dün bebişimin çamaşırlarını yıkama işini bitirdim. Henüz ne çantam hazır ne bir şeyim 😣 Neler koydunuz çantalarınıza. Haydi sohbet edelim 🤩