Zehra1206 ben adetime 10gün varken kasık ağrısı yaşamaya başladım adet olmayı beklerken hamile olduğumu öğrendim sonrasında 10haftalık olana kadar devam etti kasık ağrısı ki bunu hemen hemen her gebe de yaşıyor ve normal bi durum sürekli kan verme olayını ben burda gördüm ilk gebeliğim artık tecrübesizlik mi bilmiyorum ama 630larda öğrendim direk doktora gittim doktor bakmadı bile henüz çok küçük iki günde bir şu değelerde olması gerekiyor 3000üstü olunca şu gün gelsen görürüz dedi kan vermedim o günü bekledim o günde gördük bence sizde kan vermeyin kendiniz hesaplayın 3000üstü olduğunda direk doktora gidin kese görülmezse doktorunuz kan tahlili ister zaten gittiğinizde de kan tahlili idrar yolu tahlili filan yapılıyor muhtemelen idrar yolu enfeksiyonu vardır tahlilden sonra ilaç yazar