Reglim bugün 3 gun gecikti dun kahverengi leke gordum tamam artik olucak dedim sabah baktim hicbirsey yok peceteyle silince ogne ucu kadar pembe kan gördüm ama minnacik suanda kahverengi leke geliyor ama testler hep negatif ne olabilir sizce cok tedirgin oldum