Kızlar siz alısverısı nerde yaptınız ben trendyoldan yapcam [butun](https://) kısısel esyasını bebegımın aldım pısık kremi, sampuanı, yagı gogus pedı, taragı, hastane çıkıs cantasını, burun pompası aklıma gelen ler bunlar😁300 TL bıle tutmadı ya sizce cok ıyı degılmı hepside marka dalın falan