Ebru_d _Hayalim- doktorunuzun emin olamadığı şeyi bir biz fotoğrafla anlayamayız ki☺️ neticede o probu hareket ettiriyor detaylı görüyor. Bence doktorun net görmesini bekleyin. Ha eğlence olsun dçye sordum derseniz ona göre cevaplar da gelecektir🤭 ikiz olmasını ister miydinşz?
Eloli Benim de ilk kontrolüm böyleydi , doktor yanında ya kanama ya da kese var demişti. Daha 4haftalıktı,5.haftada ikinci kese 6 da iki kalp ❤️❤️ Beklemeniz lazım yani , hayırlısı neyse o olsun