cansuyldz33 Biberonu emzik kaşık vs onları kaynatıcam kaynattıktan sonra nasıl birseye koysam fikir versin lütfen biri ?
Yaprakdokumusever cansuyldz33 Biberonun kapağı oluyo emziğe de ben kutu aldım kaşık almadım ama kaşık kutusu da satılıyo tabi yarına kadar alamayacağınız için buzdolabı poşetine koyabilirsiniz hepsini
cansuyldz33 Yaprakdokumusever hepsinin kapagı var sadece kaşık yok dediginiz gibi poşet bilemedim nasıl olur diye kararsız kaldım :)