Gul9227 15 haftalik hamileyim birsey hissetmiyorm kızlar doktor bir ay sonraya randevu verdi sizce normal mi?
Gamseee Gul9227 daha erken canım ben bile 21+5 haftalığım tam olarak bu hafta bu kadar yoğun hissetmeye başladım o sürekli hareket halinde ama tam olarak hissedemiyorsun o zamanlar daha erken yani sabır 🌸
Mamacitaa5 Gul9227 ben 16-17. Haftalarımda çok az olmakla beraber hissettim sabır her şeyin ilacı 😇🌸 sonra zaten yerlerinde durmuyorlar🤣👶🏻
gullcannn Gul9227 Canım 15 te zaten hissedilmezki çoğu 2. Gebeliginde bile okadar erken hissedemiyor. Ben ilk hareketini 19. Haftada hisseder gibi olmustum ama asıl evet bebek hareketi bu dediğim 20den sonra olmuştu. 21de falan artık netlesmisti. Doktorum ilk gebelikte 24 e kadar bile hissedilmemesi normal demisti. Daha kaç gramki hissedesin zaten
Gul9227 Anne_adayi57 tatlm ya soyle anlatm ne aserme ne bulanti ne bebek hareketi hoc birsey yok normal sıradan eski hayatim naslsa oyleym normal mi acaba die surekli endiseleniyorm ilk bebegim tecrubesizim
Durunbigeldim Gul9227 normal hareket için erken zaten bulantı da herkeste olmuyor şanslısınız bu yönden.
Anne_adayi57 Gul9227 anladım canım bende öyleydim hamile olduğuma dair hiç belirtim yoktu ne göğüs agrisi ne mide bulantısı vs. Zaten bebek hareketlerinde 17 18 de falan hissedersin onuda ayırt etmek zor olabiliyo segirme gibi olur şu an bisey hissetmemen normal yani
Sena2021 Gul9227 bende senin gibiydim hareketlerini hissetmeye başlayınca hamile olduğumu anladım diyebilirim ☺️
ebrarecem Hareket 20lerde anca hissediliyor. hamilelik belirtileri herkeste olmuyor şanslısınız ne güzel. Belki de sonraki haftalarda da olabilir kişiye göre değişiyor.
Gul9227 aryabaran doktor tam bilemedi ama erkek gibi dedi tatlm ben en basindan beri erkek hissediyorum
aryabaran Gul9227 benimde erkek ve kendimi hiç gebe gibi hissetmedim hiç belirtim olmadı doğru düzgün o yüzden sormuştum ☺️
HandeSM Gul9227 daha erken ben 16 nın ortalarında hissetmiştim doktor hissediyor musun demişti sanırım demiştim daha erken hissedemezsin demişti içinizi ferah tutun
pelinno Gul9227 bende senin gibiydim çok normal mide bulantım vb belirtim hiç olmadı dr a sordum harekette hissetmiyorum diye plesanta bebek ile göbek arasındaymış yastık görevi görüyor çok normal dedi:) zaten ultrasonda kıpır kıpırdı 22. Haftadan itibaren net anlaşılıyor hareketleri üzme canını
Milenka Gul9227 ah 26 Lara doğru başlıyor göbek büyüyor ikinci trimester baya iyiydi 3 e geçiyorum bu hafta bakalım neler olacak
Aysdgrmnci Gul9227 dillendirmeyin bence, ben böyleydim bir hafta sonra plesanta kanaması yaşadım. Sıfır ağrı sızı, iki gün hastanede yattım kanamam bir ayı buldu kesilmesi. Dua edin, şükredin. Bebek yakında kendini belli eder hiç merak etmeyin. :)
Nundiyebiri Gul9227 anın tadını çıkarmaya bak 🤲♥️ tam bir ay sonra sağ a yattım sağ çürüdü sola yattım sol çürüdü diyeceksin ilk gebelikte 18-20 hafta arası hatta ben net 22 de hissettim şuan 26 yım kıpır kıpır az dur sun da uyim diceksin