esmerrmm zeynep kamile gittim geçen hafta nazan tarhan a gayet de memnun kaldım yarım saat baktı, ne gördüyse söylüyor. Renkli değil siyah beyaz. Çok fazla ultrason fotoğrafı da veriyor hani ilerde bir sorun olsa allah korusun elin altında durur. Randevu da 4 te açılması lazım ama zeynep kamilde 182 ye randevuyu açan kadın saat 4 ü hep geçiriyor 2 kez yakaladım birinde başhekim yardımcısına gittim o aradı da 35 dk sonra açtı, birinde de 1 saat geçmişti tesadüfen gördüm açıldığını. Yeni gün randevusu açılınca 1.5 saat falan takip edin anca paylaşıyor. 182 de bunu bilmiyor randevu kalmamış diyip geçiyor halbuki imkansız 16.00 da randevu kalmaması