Rabia_solmaz İyi geceler hanımlar sancı nasıl birşey iki gündür anlam veremedigim şekilde karnım agryomu ne oluyor tam bilmiyorum ama ne saga ne sola yatamiyorum 😔 bu arada 33+4
idiloska Rabia_solmaz az önce bende de oldu, regl sancısı gibi hatta baya korktum, barsak hareketiydi sanırım. Yalancı kasılma olabilir mi? Belden mi karnın altından mi?
Sed22-09 idiloska bendede oluyor 30 haftalıkken başladı doktorum yalancı sancılar vücut kendini doğuma hazırlamaya başlıyor artık dedi canım
Rabia_solmaz Sed22-09 Hadi bakalım doğum ayrı köklü rüyam bide şimdi bu olunca endişelendim teşekkür ederim bilgin için canim
idiloska Rabia_solmaz batma gibi mi? Yer değiştirince geçen ağrı yalancı kasılmaymış, ben birkaç kez gaz sancısı çektim öyle, devam ederse bir doktorunuza sorun bence. Çok geçmiş olsun.
Sed22-09 Rabia_solmaz evet sormayın bende endişelendim karnım çok ağrıdıkça ama korkulacak bişey yok dedi tabi bunun sıklığı ve ne kadar sürdüğüde önemli benim biranda geliyo ve kısa süre sonra geçiyor çok sık ve uzun olursa doktoruna danış canm açılma vs varmı diye bakarlar bana baktı henüz yok demişti doktor
Rabia_solmaz Sed22-09 Haklısın tabi benimde ara ara oluyor uzaninca özellikle sağlı sollu ağrı oluyor sonra geçiyor ama tekrarliyorda
Rabia_solmaz idiloska Teşekkür ederim evet bişey karnıma batiyomus gibi hangi yama yatsam o taraf oluyo ama kısa süre geciyir tekrarlıyor sonra
Sed22-09 Rabia_solmaz şu günleri hayırlısı ile atlatıp bebişlerimize sağ salim kavuşabilsek yete inşallah 🤲 sürekli diken üstünde durmak da kötü neden ağrıyo birşey mi var diye iyice paranoyak olduk😂
Rabia_solmaz Sed22-09 Gerçekten öyle tam yüzüp yüzup kuyruğuna gelince iyice tedirgin oluyor insan inşallah sağ saglim alırız kucağımıza bebislerimizi 🤍🙏