Nagihanelif 36+2 yim kızlar bugün kontrolüm vardı 2cm açılmam varmış nstde sancım çıkmadı alttan muayene olduktan sonra damla damla kahverengi akıntı geliyo sizce doğum ne zaman olur 2 cm açıklıkla kaç gün durabilirim
Elifkurt2607 Nagihanelif bunu yaşayan bir tanıdığım var bugün doktora gitti nişanı geldikten sonra 2 cm açıklık olmuş ve pazartesi doğumu var
-Kbra8- Nagihanelif benim de 38+1 de çatı muayenesi oldum dün. 3 cm açıklık var dedi ama nst de sancı falan çıkmadı. Bundan sonrasında bekleyeceğiz iki güne de gelebilir bi saate de başlayabilir onu bilemeyiz bekleyelim dedi canım. Ama dünden beri kahverengi leke akıntı geliyor sürekli.
Yaseminahmetlina Nagihanelif 35+5 haftalığım ama 37 gözüküyor biraz önde 1 cm açıklık var nst de sancım çıktı 3 defa girdim en son az çıkınca bugun eve gönderdi ama doğruyorum diye öldüm bugün 🙄🤣benimde çok az lekelenme gibi oldu geçti. Salı tekrar gidicem eğer kanaman suyun nişanın sancın olursa mutlaka git acile Rabbim sağlıkla almayı nasip etsin 😍🙏
molsalkim Nagihanelif ben sizin gibiydim benim 38+5 de doktorum başlattı doğumumu ama doğum için giriş yaptığında sıfır sancı 4 cm açıklık vsrdi
Nagihanelif -Kbra8- ikinci doğumum olucak ilki 38de doğmuştu ama daha erken değilmi ya sanki hafif sancım var gibi belimde
Elifkurt2607 Nagihanelif bahsettiğim kişi sezeryan olacak en başından beri o yüzden farklılık gösterebilir siz yine de her ihtimale karşı hazırlıklı olun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
-Kbra8- Nagihanelif benim ilk olacak o yüzden hiç bilmiyorum nasıl olacak diye. İlkiyle karşılaştırma yapamıyorum 😂 ama okuduğum kadarıyla çatı çok tetikliyor Doğumu diyolar bilemiyorum da. Çatıdan beri çok değişik ağrılarım var daha önce olmayan
Nagihanelif Yaseminahmetlina rabbim hepimizi bi avazda kurtarsın diyelim o zamam canım sende sağlıkla alırsın kucağına inşallah 😊
Yaseminahmetlina -Kbra8- benimde eve geldiğimden beri adet sancısı gibi içi acıyor Allah’tan eve gelebildim 5 saat kaldım hastanede. Ağladım doğuruyorum diye eşim arabaya geçiyorum sen doğur gel dedi 🙄🤣🤣
-Kbra8- Yaseminahmetlina ayy canımmm ya 😂 doktor 3cm açıklık var. Bakalım o gelen suyun mu. Eğer suysa suni verip Doğumu başlatacağım dedi o an benim de bacaklarım bi titredi aha doğuruyorum diye 😂 ama mantar dolayısıyla akıntı oluyomuş. Eve gönderdi geri. Ama dünden beri regl sancısı gibi sancı oluyor bide vajinama bıçak saplanması gibi oluyor. İçimde neler oluyor bilmiyorum 🤪
Yaseminahmetlina -Kbra8- Bayram şekeri olarak gelirse minnoşlar 😍😍🙏Sağlıkla gelsinler. Ama bizim soğuk kanlı olmamız lazımmış bugün anladık galiba 🙄🤣 Evde telkin ver kendine gerçek doğum başlayınca sakin kalabilelim inşallah 🥰🥰, 🙏
-Kbra8- Yaseminahmetlina normalde eşim soğukkanlı bilirdim ama dün anladım ki değil. Bizim onlara da sahip çıkmamız lazım 😂
Yaseminahmetlina -Kbra8- Arabada film izleyim sen doğurunca gel dedi bana 🙄🤣🤣benimki fazla soğuk kanlı
molsalkim -Kbra8- benim sezeryan dan sonra normal doğum olduğu için bana doktorumun dediği çok çok az suni verdiler toplam 4 saatte doğumum oldu ama ben 2 saat sancı cektim