Sunny Papatya_12 11+5 te öğrendik biz açmıştı bacaklarını doktorum da büyük ihtimalle kız bebek pek yanılmam demişti. Bence biraz pozisyona bağlı olabilir
2inciannelik Papatya_12 olur canım geçen hafta doktor söyledi 11 haftalıktım ama her ihtimale karşı acele etme haftaya gel kesinleşir dedi yarın öğreneceğiz Allah’ın izniyle
balbocegimm Papatya_12 anliyorum cnm bende bugun 16 haftalık oldum cinsiyetini ogrenemedim daha 14 +5 de gittim doktorum soylemedi çünkü bebeğim uyuyordu 20 sinde yine randevum var bu sefer öğrenirim insaallah
Gzmk 42yasmin ikili teste girmişmiydin canım girseydin muhtemelen söylerdi neyse bekle bakalım sağlıkla gelsin minik 💜 elinde eğer 10 11 haftalık ultrason resmin varsa at bakayım 💖
psychologist Papatya_12 olmuyor . Yanılıyorlar yani 😄 bana 12. Haftada erkek dedi 16 da kız olduğunu öğrendik
MerveKaya38 Papatya_12 canım ben 29+4 deyim hala wc sık sık gdyorum ilk aylar ve son aylar böyle olurmuş saten normal yani bide enfeksiyon belirtiside olabilir miş sık idrar canım
Sinemceeeee Papatya_12 erkek gibi ama 🤗 bizimkinin pipi atan beyan ortadaydı tahmini daha kolaydı valla