Beyzan valla çok ince bi beşli takım aldım böyle şile bezi kadar ince bişey onu dopumhaneye vericem mürekkep falan oluyormuş ya bi tık gözden çıkartabileceğim bişey olsun dedim..bi beşli uzun kollu zıbınlı ,öteki takımda içi kısa kol üstü yelek şeklinde.ne kadar temmuzda olsa üşüyormuş bebişler,bi de ben samsundayım burda hava durumu çok değişken güneşli bi günde doğurup ertesi gün hast çıkışı dolu falan yağıyor olabilir😅uzun kol giysin battaniyesini çok sıcak olursa sadece penye kullanırım.baktığında her druma karşı hazırlıklı olmak için işte bi aksilik olmazsa kalacağımız bi gece 💕