mericalp Arkadaşlar merhaba, Bebeğimin 21. haftada yaptırdığımız detaylı ultrasonda beyninde kist (cpk) gözükmüştü. 26. haftaya kadar genellikle kaybolduğunu söylemişti doktor. Ancak 29 haftalık olduk henüz kaybolmadı. Benzer durum yaşayanlar var mı aranızda süreç nasıl ilerliyor?
Bebekbekliyoruz mericalp koroid pleksus kisti ve bobrek genişlemesi var demişlerdi trizomi 18in bulguları demişlerdi hamileliğim zehir oldu amniyosentez yaptırdım temiz cıktı stres yapma hiç birşey olmuyor şuan 4 aylık oldu Ben yine hamileyim 😃
Yesima_09 mericalp Bende 29 haftalıkken öğrendim. Bebeğime tam daha bakılması böbrek genişlemesi falan var mı diye. Bende endişeleniyorum var mı bu haftalarda yaşayıp 29 dan sonra kaybolan?
-Cansu- mericalp canım benim bebeğime de çıktı sol beyinde 2 tane am ageçer dediler bakalım haftaya kontrolümüz var 26+6 haftalığız şuan. Doktor bizede geçer 28 haftaya kadar olmadı doğumdan sonra da geçme durumu oluyormuş korkmayın dedi
Smmom95 mericalp benim kızımdada vardı sağ tarafta bi tane 26 değil 28 30a kadar hatta kaybolur o korkma bizimki geçmişti şuan 36 günlük 😊 korkulacak bişey değil o beyin gelişiminde oluşan bişeymiş kendiliğinden kayboluyor önemli olan başka bulgularında olmaması sadece kist varsa hele hiiç korkma
mericalp Bebekbekliyoruz Bebekbekliyoruz Böbrek genişlemesi bizde de var, ikili 3lü tarama yerine nifty testi tercih etmiştik çok şükür birşey çıkmadı. Sadece kist kaybolur dediler kaybolmaz ise sorun yaratır mı aklıma takılıyor. Bilgi için teşekkür ederim allah bağışlasın yavrularınızı 🙏🏻
Yesima_09 Smmom95 İnşaAllah öyledir ya. İyi düşünmeye çalışıyorum ama etraftan yok hasta çocuk yok şöyle böyle diye konuşup can sıktıkça boğulacak gibi oluyorum. Dua bekliyorum bende geçsim kaybolsun
Smmom95 Yesima_09 yok yok siz kimseye kulak asmayın benim ilk gebeliğimdi kimseyi dinlemedim hiçbir testi yaptırmadım Sadece detaylı ultrason onda da bu kist çıktı neler dediler yok down olur yok karnından su aldır kesin sonuç falan yine yaptırmadım bu kist kötü bişey değil bebeğimiz karnımızda günden güne gelişim gösteriyor bu süreçte de böyle şeyler oluyor allaha güvenin siz rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.
nuku_mom mericalp merhabalar bende şimdi doktordan geldim 16+5 hamileyim bebeğimin beyninde kist olduğunu söyledi ve perinatoga yönlendirdi 18-20 hafta arası git gerekirse fetal DNA onun sonucunda amniyo sentez gibi testleri sıraladı da sıraladı. Perinatolog özel olmasına rağmen 7 Haziran a gün verdi😞 21 haftalık olmuş olacak başka bir perinatolağa da mı gitsem acaba. Ciddi birşey mi yorumları okudum kaybolmuş çoğu ama insan yine de korkuyor
mericalp nuku_mom tek bulgu olduğunda genellikle korkmanızı gerektirecek bir durum olmuyor biz fetal dna ’da yaptırdık çok şükür temiz çıktı. İçinizi ferah tutun randevunuz geldiğinde de geç bir haftada olmuyorsunuz perinatologlar tarafından detaylı ultrason 20-24 haftalar arası bakılıyor organ gelişimi tamamlandığı için. Endişelenmeyin. Sağlıkla doğsun inşallah🌸
-Cansu- nuku_mom birde beyinde kist çıktıysa gitme canım ama yanında herhangi bir bulgu mesela kalpte parlaklık böbrekte kist v.b gibi bişi görünmediyse doktor geçer diyor
34Sare nuku_mom bende iki ay önce gittim 18. Haftamda kist dedi mutlaka perinatoloğa git dedi, ama ben sıra alıp gidemedim çok yoğun, şuan29. Haftamdayım hala gidemedim, Rabbime emanet büyüyor karnımda 20 mayısta kontrole gidicem inşaallah geçmiştir
nuku_mom mericalp çok teşekkür ederim biraz da olsa içim rahatladı Allah hepimizi sağ sağlim yavrularımıza kavuştursun inşallah🙏
nuku_mom -Cansu- şuan için sadece beyinde kist çıktı perinatolog bakınca netleşecek ama içim biraz da olsa rahatladı inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız ve sağlıkla evlatlarımızı büyütürüz. Çok teşekkür ederim cvp verdiğiniz içinde
nuku_mom 34Sare inşallah kendiliğinden kaybolup gitmiştir. Haber verin mutlaka bende merakla bekleyeceğim
honeyland 34Sare canım benzer durum yaşamışız bende 18 haftalığım bebeğin beyninde kist var bana da söylediler nasıl oldu geçti mi kist bir sorun oldu mu bahsedermisin biraz