Canfat Kızlar 23+5 günlüğüm bu hafta sanki su gibi akıntım var doktoruma söylediğimde koku genital bölgede yanma yoksa sıkıntı yok suyun da normal demişti ama aklıma takılıyor bebeğin suyu olabilir mi diye sizler nasılsınız acaba ?
co2041 Canfat ben de aynı durumdayım doktorum aynı şekilde koku ve yanma yoksa hiç bir sıkıntı yok gayet normal diyor
Canfat co2041 ya sıcaklarda bastırdı acaba terliyomuyum diyorum ama insan normal olarak korkuyor yinede 🤷♀️
Canfat co2041 peki bebeğin hareketlerini nerde hissediyorsun benim sıpa genelde kasıklarımda yukardan vurduğu çok nadir ☺️
Gulcin2201 Bende de 23. Haftada başladı resmen kulodum ıslanıyor terlemiş gibi. Doktorum Akintinin renginde sorun yoksa normal dedi.
Canfat Gulcin2201 su gibi oluyor iç çamaşırım canım krem rengi akıntım beyaz gibi genelde sanki ter gibi oluyor bebeğimin hareketleri normal çok şükür
Canfat co2041 ilk gebelikse çok normal canım merak etme 1 hafta sonra galan yavaş yavaş hissetmeye başlarsın inşallah 👏
tazeanneolacam Benim de iç çamaşırım biraz ıslanacak kadar su gibi akıntım oldu. 25.haftamdayım normal mi acaba
mimi25 Benimde aynı sorunum var doktor normal dedi 23+4 deyim demek ki normal su zamanda ıyıkı yazdınız biraz daha rahatladim🙂
Canfat Valla kızlar bende rahatladım sizin sayenizde çok teşekkür ederim insan tedirgin oluyor resmen 👏👏☺️