Şuan 39+0 ız normal doğum istiyorum ayın 13 son günüm dr 41 ine kadar bekleriz dedi ama o zamana kadar beklemek istemiyorum suni sancı İçin konuştum veririz dedi daha önce alan var mı acaba çok can yakıyor mu? Veya ayın 20 sine kadar beklemek ne kadar mantıklı eskiden son zamanlar daha sık kontrol olurken şuan haftada bir gidiyorum ve tedirginim. 14 felan suni sancı istemeyi düşünüyorum sizce mantıklı mı ? Doktorum merdiven çık yürüyüş yap adaçayı iç hurma ye dedi yapıyorum ama hanımefendinin gelmeye niyeti yok