zynp55 Arkadaşlar henüz 12. Haftasında olan çok yakın bir arkadaşımın ultrason görüntüsünü ekliyorumm, bakabilir misinizzz ölcez meraktannnn 🥺🌸🌸 https://resimyukle.xyz/i/T153QH https://resimyukle.xyz/i/b1Rx99
huma2018 zynp55 kafa yapısı beinm bebisle aynı benim bebise burda Gülşen Mustafa erkek dedi bakalım ne cikcak ama seninde erkek gibi geldi
zynp55 Papatya_12 şu an için çoook erken.. ama ben kendiminkini 12. Haftada öğrenmiştim.. bazı doktorlar söylemeyi tercih etmiyor; ama benimki bana %100 kız demişti 🌸 şu an 37. Haftadayız prensesimle.. inşallah sen de öğrenirsin 🌸
Yenihesap zynp55 benimki de 13+5 te %100 kız dedi 3 kere değişir mi dedim hayır %100 dedi ama hala korkuyorum değişir diye 🤣
Egeve2zler zynp55 bana erkek gibi geldi. Erkeklerin kafa yapısı daha üçgen şeklinde, kızlarınki yusyuvarlak oluyor.
Biranne2 zynp55 canım normalde yorum yapmam cinsiyetlere ama bu kız teoriye göre bizzat belli oluyor ☺️
zynp55 huma2018 ahahahhaha yazmamış mıyım yav arkadaşımın görüntüsü bu o 12 haftalık ben 37 deyim benimki kızzzz 😂😂😂😂😂