ElifB08 valla ben nacizane şöyle tarif edeyim. Sanki içim yanıyor da onu yiyince sönecekmiş gibi. Göğüslerim sızlardı ilk zamanlar. Onu yerken de dünyanın en mutlu insanı oluyorsun sanki dünyadan kopuyorsun gibi hissediyorsun kendinden geçiyorsun 😂😂😂 ama çok şükür 20. Haftamda sonra aşermedim. Şuan 30 haftalığım 🙊