Kızlar 37+2 deyim pazartesi doğumum var nasipse. Bugün alttan muayane oldum ayrica nst ye de bağlandim bir sıkıntı görülmedi. Fakat şuan aşırı derecede karnım sertleşiyor sanki yirtilirmiscasina. Neredeyse 2 saattir böyle. Bebeğin hareketleri ciddi anlamda canımı yakmaya başladı. Çok fazla geriliyor karnım. Normal midir sizce?