Asenat34 Busradz61 kendi isminizi ve bebeginizin ismini yazar mısınız kadi gecesi icin hatim yapıyoruz sizi de duaya dahil edeyim hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah 🤗♥️
Birumuteses29 Asenat34 merhaba benide eklermisiniz dualarınıza senelerdir cocugumuz olmadı ilk tüp bebek kimyasal bu ikinci 7+2 deyiz inşallah sağlıklı devam eder ismim Esra😔
Asenat34 Birumuteses29 tabiki eklerim ne demek🤗rabbim hayırlısıyla sağlıklı bi şekilde kucağına almayi nasip etsin inşaallah 🙏🏻dua için post açmıştım ordan yazabilrsiniz☺️