Burcu-K Merhabalar, 8. Haftamdayım ve hala bebek görünmedi geç döllenme olabilir diye bekliyoruz ama git gide ümidim tükeniyor. İlk hamileliğim ve çok üzgünüm. Bunu yaşayan var mı aranızda?
Zhrblt Burcu-K olabilir canım ümidini kaybetme bana da ilk dış gebelik oediler kese yok dediler halbuki betalarım 2 3 kat artıyodu. Sonra boş gebelik dediler başka doktora gittim bebeğide keseyide gördük 8. Haftada geç döllenme olmuştu
Rabiiakaradas Burcu-K bende 8. Haftamda göremedim artık hiçbir umut yoktu boş gebelikten kürtaj oldum ama üzülme canım bir adet sonrası ben hamile kaldım ve hiçbirşey kullanmadan şu an 6 aylığız inşallah hakkında hayırlısı olur ve hayırlı evlat sahibi olursun 🤲🏻
plakayerli Burcu-K kese boyutunuz küçük mü eğer 8 haftadan küçükse geç döllenme olabilir. benim kesem 8 haftaya uygundu yolk kesesi bile oluştu bebek oluşmadı
yamacinannesii Burcu-K inşallah görürsün canım geç döllenme olabiliyo bazen benim de ilk gebeliğimde boş gebelikti kese büyüyodu ama yolk ve bebek yoktu 8.haftada düşük olmuştu inşallah senin öyle olmaz Allah gönlüne göre versin 🤲
Burcu-K Zhrblt inşallah benimde görünür. Bende başka doktora gittim ama oda göremedi. Bekliyoruz bakalım beta değerim 6500 benim sizin kaçtı 8. Haftalarda?
Burcu-K plakayerli Evet kesemde küçük beta hcg değerimde artıyor 1 hafta daha bekleyelim dedi doktor ama ümidim git gide azalıyor😔
Zhrblt Burcu-K canım ben yanlış hatırlamıyosam benim 8000 lerde felandı göründüğünde. Benimki baya bi geç döllenmeydi yani o an dokkor alcaz dediğinde he deseydik zaten şuan 37 haftalık hamile değildim ben
Burcu-K Zhrblt Ah nasıl umut oldunuz bana bilseniz. Öyle iyi geldiki anlatamam.Her şeye kendimi hazırlamaya çalışıyorum ama insan hep ufacık umutlara tutunuyor.
Zhrblt Burcu-K ben o dönemimde kafayı yiycektim kuzum çok iyi anlayabiliyorum seni umarım seninde benimki gibi olur şuan nasılsın peki gittin mi hiç hastaneye
Burcu-K yamacinannesii Çok zor bir durum gerçekten çok üzüldüm. İnsan başına gelmeden anlamıyormuş gerçekten. Benim kesede henüz çok büyümedi, bende geç döllenme olanilir diye düşünüyorum. Çünkü reglim 10gün gecikti test yaptım negatifti 1 hafta sonra tekrar yaptım ozaman pozitif çıktı. Geç döllenme olduğunun bir kanıtı olabilir diye düşünüyorum bu. Hakkımızda hayırlısı neyse o olsun hepimiz için🙏
yamacinannesii Burcu-K amin inşallah ben ilk hamile kaldığımda 20 yaşındaydım doktor yaşın küçük olduğu için falan demişti
Dilaraerbasi Burcu-K Merhabalar canım ben de aynı durumun içerisindeyim ilk gebeliğim Bekliyoruz tedirgin bir şekilde detaylı ultrasona girdin mi bilmiyorum ona da girdim maalesef gözükmedi ama detaylı ultrason da 6 haftalık gözüküyorum doktorun hesaplamasına göre 8 haftalığım. On gün daha bekleyeceğiz bakalım Allaha sandık boş gebelik nedir ilk defa duydum başıma geldiği için vallahi nelere kaldık bundan önce de kimyasal gebelik yaşamıştım senin adına da kendi adıma da dua edeceğim inşallah istediğimiz gibi ilerler 🙏🏻🙏🏻
Burcu-K Dilaraerbasi Ya bende hiç bilmiyordum inan ilk kez duydum doktor söyleyince şok olduk. Aynı dönemiz büyük ihtimalle bende 8haftalığım regl günüme göre ama keseye bakınca 6haftalık gibi görünüyor. Detaylı ultrasona da 2 gün önce girdim ama doktorum beta hcg değerine bakalım 1 hafta kadar bekleyelim dedi. İnşallah ikimizde güzel haberler alırız.
balbocegim27 Burcu-K canım ben 7+2 de gittim kesede bebekte görünmüyor du karından baktı ve bana hamile değilsin dedi 2 haftam rezil bi şekilde geçti ama şuan 14 haftalık olduk
Burcu-K balbocegim27 Ya nasıl doktorlar var değil mi? Ben 3 doktora gittim, önceki ikisi kürtaja almak istedi beni bir tek şuan gittiğim doktorum daha detaylı araştırıyor. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini🙏
Burcu-K Zhrblt Bende öyleyim 3. Doktorum bu. Çok detaylı ilgileniyor. Son ana kadar bekliycez bakalım, hayırlısıyla güzel haber alırsam burdan hepinize yazarım🙏