koalababy meme reddi olmasın sağılmış sütü biberon ile vermeyelim diye satın aldık. 1 aylıkken denedik çocuğum çıldırdı 😂 damla damla yetmedi biraz daha sıkarak arttırdık bu sefer de başını sabitlemedi sütüm ziyan oldu. Aldığıma pişman oldum. pes ettim Lansioh biberonla (uykusuz kaldığımda babası doyursun diye ) günde 1kez veriyoruz meme reddi yaşamadık çok şükür.